HEDEFİMİZ, MUTLULUKLA BAŞARIYA TAŞIMAK

Her çocuğun doğuştan yetenekli olduğunu ancak yeteneği ortaya çıkarmayı ve doğru yönlendirerek onlara fırsat verilmesi gerektiğini biliyoruz.

Sağlıklı ve mutlu bireyler için çocukluk dönemindeki gelişim ve akademik temelin yanında ilkokul öğrencilerimize deneyimleyerek öğrenme imkanı sunuyor, çocukların yeteneklerine göre öğrenme biçimlerine yön verecek alternatif ders ortamları yaratıyoruz.

FARK YARATAN DERSLERİMİZ

Biltes Kolejinde ilkokul 1. Sınıftan itibaren çocuklarımızın akademik başarıya mutlulukla ulaşmalarını, yeteneklerine göre farklılaştırılmış derslerimizle mutlaka destekliyoruz.

 * JAPON KÜRSÜ     * ADABI MUAŞERET    * DRAMA    * SATRANÇ    * KODLAMA    * YOGA    * FEN LABORATUVARI

 Derslerimiz kulüp harici olup ders programımızın içerisinde yer almaktadır.

YETENEK HARİTALARI

Yapılan bireysel rehberlik uygulamalarında çocukların yetenekli ve kendilerini mutlu hissettikleri alanları keşfedip o alana yöneltmek, uygulamış olduğumuz testler ile bize bu imkanı sağlıyor.

  • ÖĞRENCİ TANIMA ENVANTERİ

Biltes Koleji rehberlik öğretmenleri tarafından oluşturulmuş olup, görsel zeka ve analatik düşünme becerileri alt ölçekler ve toplam 30 sorudan oluşur.

Çocukların yaş düzeyi becerilerinin ortaya çıktığı Biltes’e Kabul Envanteridir.

  • KENDİMİ TANIYORUM ENVANTERİ

Çocuğun kendi ilgi ve yetenekleri ile ilgili farkındalık sağlanması için uygulanır.

-MOXO DİKKAT TESTİ

Çocuğun dikkatinin nelerden etkilendiğini anlamaya ve buna uygun programlar oluşturmak amacı ile uygulanır.

-KİME GÖRE BEN NEYİM TESTİ

Öğrencinin kendisini nasıl algıladığı ve başkalarının gözünde nasıl algılandığını ortaya çıkarmak amacıyla uygulanır.

-KİŞİLİK ANALİZİ

  Öğrencinin kişilik yapısını tanımaya ve uygun davranış ve öğretim şekilleri sunabilmek amacıyla uygulanır.

 -BEİER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ

Çocuğun, belirsiz bir uyarıcı karşısında kendi ilgilerimi, duygularını, tutumlarını, isteklerini, üzüntülerini ve kişiliğinin diğer önemli isteklerini anlamak amacıyla uygulanır.